By zdrowo żyć - Krem z brokuł

by - 13:30

Moje różne kombinacje żywieniowo-dietowe różnie się kończyły a utrzymanie wagi i figury takiej jaką bym chciała i sobie wymarzyła nie jest wcale takie łatwe. Próbowałam już różnych różności, niestety wszystko kończyło się fiaskiem, może też dlatego że zawsze w pojedynkę. Wiadomo że w drużynie łatwiej, więc postanowiłam wtajemniczyć moją rodzinkę w mój niecny plan jakim jest przejście na zdrowszy tryb życia, mój M. zaczął aktywny tryb życia tak więc wprowadzenie nowych nawyków żywieniowych będzie tym łatwiejsze iż będziemy w tym wszyscy. Nauczymy się wspólnie jak dobrze, zdrowo i smacznie zjeść a przy tym nie chodzić głodnym. Wiadomo ruch również wejdzie w grę tak więc Mel B, wracam do Ciebie bo ostatnio coś opadłam na laurach ;) 
Mam nadzieję że nowe przepisy spodobają się tak jak dotychczasowe. Będzie smacznie, zdrowo i kolorowo :) 


Zaczynam od zupy krem z brokuł która bardzo przypadła do gustu mojemu M. i córci mej. 


SKŁADNIKI:
- brokuły (il. według uznania)
- marchew (il. wg uznania)
- 1 pietruszka
- 1 seler
- sól morska Kamis
- pieprz kolorowy Kamis

Wszystkie warzywa gotujemy, osobno brokuły, a marchew, pietruszkę i seler razem. Następnie brokuły i reszte warzyw łączymy i w takiej ilości wywaru ile chcecie mieć zupy wszystko razem miksujemy blenderem. Dodajemy sól i pieprz. Podgrzewamy w piekarniku grzanki czosnkowe jako dodatek do zupy i gotowe.

Smacznego!





You May Also Like

0 komentarze

https://www.instagram.com/cookbookbyfaye/