CookBookByFaye zwiedza, smakuje, recenzuje - Jeff's Galeria Silesia City Center Katowice

by - 10:35

Jeff's w Katowickiej Silesii to często odwiedzana przeze mnie amerykańska restauracja. Z reguły jadamy tam burgery które mogę ze spokojną głową polecić. Nasycą każdego głodomora ponieważ wielkością nie grzeszą ;)
Miejsce idealne na randkę, rodzinny obiad czy kolacje przy dźwiękach zespołu który gra na żywo. 
Jak dobrze traficie to załapiecie się na happy hour gdzie możecie otrzymać przy zakupie napoju drugi gratis :)
Klimat jest niesamowity, wchodzisz i wita Cię przemiła obsługa która prowadzi do stolika, po czym Pani kelnerka przedstawia się i mówi że tego dnia/wieczoru będzie nas obsługiwać :) To podoba mi się tam niesamowicie bo czuje że ktoś się mną "opiekuje" a nie tylko przychodzi pyta co podać i znika. Gdy już zamówimy to chwilkę czekamy bo wiadomo że na dobre i świeże jedzenie trzeba poczekać.
Podczas konsumpcji "Nasza" kelnerka podchodzi co jakiś czas i pyta czy wszystko w porządku, porozmawia.
Podczas mojego ostatniego pobytu postanowiłam spróbować zupy, ponieważ głód nie był duży a zup jeszcze nie jadłam. Pani poleciła mi Minestrone soup - słynną włoską warzywną zupę z akcentem świeżego bazyliowego Pesto i z serem Padano. Do tego zamówiłam zieloną herbatę z miętą - w gratisie dostałam drugą ;) 
Musze przyznać że zupa mi smakowała, miała ciekawy smak i dużą ilość warzyw. Była aromatyczna i nie ostra. Z pewnością zamówię ją jeszcze przy następnej okazji i spokojnie mogę ją polecić. Podana była w niewielkiej miseczce co sprawiło że nie wyszłam objedzona. Herbata też świetna. 
Akurat podczas mojej wizyty grał zespół co dodatkowo umiliło mój pobyt. 
Wystrój typowo amerykański pełno tablic rejestracyjnych z rejonów USA oraz symboli Ameryki. 
Jest naprawdę klimatycznie, będąc tam masz wrażenie jakbyś przeniósł się do restauracji w Stanach Zjednoczonych. 
Wszystkim którzy nie odwiedzili tego lokalu (choć czuje że jest takich osób mało) zapraszam serdecznie i gorąco polecam!!! 

Moja ocena miejsca, obsługi oraz potraw to mocne 10/10 :)

Jeff's Galeria Silesia City Center Katowice

ul. Chorzowska 107
40-101 Katowice
Tel.: +48 32 60 50 100
Facebook:
Strona internetowa:





You May Also Like

0 komentarze

https://www.instagram.com/cookbookbyfaye/