CookBookByFaye zwiedza, smakuje, recenzuje - BrickKrakowska18 Cafe Restaurant & Wine Bar Tarnowskie Góry

by - 06:46

Kolejnym punktem który chciałabym Wam gorąco polecić to restauracja, club i kawiarnia Brick w moich kochanym Tarnowskich Górach. 
Kiedyś byłam tam na imprezie urodzinowej przyjaciela mojego M. Potem tylko przechodziłam obok aż do czasu planowania mojego wieczoru panieńskiego. Długo z mamą myślałyśmy gdzie i jak aż w końcu nasz wybór padł właśnie na Brick.
Co mnie urzekło na samym początku? Niesamowicie profesjonalne podejście managera p. Andrzeja - bardzo sympatyczny, uśmiechnięty i przede wszystkim konkretny co sprawiło że organizacja mojego wieczoru była perfekcyjna. Zamówiłyśmy kurczaka na szpinaku z pieczonymi ziemniaczkami, przyznam szczerze że za szpinakiem nie przepadam ale ten był bardzo smaczny i zjadłam ze smakiem, misy z pysznymi drinkami Cosmopolitan - dla fanek Seksu w wielkim mieście, Mochito - moje ulubione i Sex On The Beach i przede wszystkim niebiański sernik który polecam gorąco bo jest po prostu boski! Wieczór był bardzo udany, miałyśmy do dyspozycji część piwniczną w której znajduje się klub. Cały lokal jest bardzo klimatyczny i piękny. Znajdują się tam 3 kondygnacje, część kawiarniana, restauracyjna i klubowa. Każdy znajdzie tu coś dla siebie. Kolejnym plusem jest to że lokal posiada swoją plantacje warzyw, owoców i ziół. Wszystkie potrawy są świeże i trzeba na nie chwilkę poczekać. 
Obsługa profesjonalna i dbająca o każdego gościa z uśmiechem na twarzy co sprawia że nie czujesz się anonimowo. 
To była pierwsza wizyta.
Spędzałyśmy z mamą całe lato w Tarnowskich i czasami przychodził moment że upały dawały się we znaki aż tak że stanie przy garach nie było naszym priorytetem. Postanowiłyśmy skorzystać z dania dnia w Brick'u który kusił ceną 14zł.
Jakże się zdziwiłyśmy gdy pani przyniosła nam talerz z tymże daniem dnia który ogromem swym sprawił że wyszłyśmy najedzone na cały dzień. Ilość to jedno ale smak - było pysznie! Dania dnia obowiązują od poniedziałku do piątku od godz 12:00 do wyczerpania zapasów. 
Wypróbowaliśmy trzy dania: schabowy z mizerią i ziemniaczkami, mielone (2szt) z rewelacyjnymi buraczkami i ziemniaczkami, oraz mirunę (2szt) z ziemniaczkami i surówką. Taka ilość za taką ceną - naprawdę warto!
Klimat, lokal, jedzenie i obsługę oceniam na mocną 10/10!!!
Wszystkim odwiedzającym Tarnowskie Góry polecam odwiedzenie Restauracji Brick!
Ja na pewno będę tam często.



adres: ul Krakowska 18
Tarnowskie Góry
32 769 11 10
www:
 facebook:


 Sernik: 
zdjęcie udostępnione z galerii facebookowej Brick
 Wieczór panieński w częsci klubowej
Danie które jadłyśmy na wieczorze panieńskim: Filet z kurczaka na szpinaku z pieczonymi ziemniaczkami

Dania dnia:
Mielone z ziemniaczkami i burakami
 Miruna z ziemniaczkami i surówką
 Schabowy z ziemniaczkami i mizerią

A oto inne dania z karty: 

Dania dla najmłodszych:
Dania "dorosłe": 

Tortilla z kurczakiem
 Kotlet schabowy z pieczonymi ziemniaczkami
 Mięsa grillowane w mixie z pieczonymi ziemniaczkami
 Roladka ze schabu nadziewana bekonem i cebulką w sosie borowikowo-pieczeniowym
 Krem z dyni - najlepszy jaki jadłam
 Bueuf strogonow
 Burger classic




You May Also Like

0 komentarze

https://www.instagram.com/cookbookbyfaye/