CookBookByFaye zwiedza, smakuje, recenzuje - Bobby Burger Sopot

by - 03:05

  Można powiedzieć że mam pewnego rodzaju słabość do burgerów, ale nie takich z podejrzanej budy na przystanku tylko takich prawdziwych wołowych burgerów.
Podczas naszej poślubnej podróży, odwiedziliśmy między innymi Sopot i po burzliwej dyskusji na temat tego gdzie kto chce jeść, padło na Bobby Burgera na Monciaku.
Co nieco słyszałam o tych słynnych burgerach ale wiadomo jak nie spróbujesz to się nie dowiesz, więc ciekawość moja była ogromna.
Lokal niewielki, ale klimatyczny. Wybraliśmy miejsce na dworze ze względu na ładną pogodę. Ogródek jak ogródek szału nie robił ale nie ma się co dziwić bo nadmiar knajp jest ogromny i w dodatku jedna obok drugiej.
Zamówiliśmy burgera plain z wołowiną, pomidorem, sałatą i czerwoną cebulą w bułce pełnoziarnistej, i do tego frytki.
Samo podanie już u mnie zaplusowało, w blaszkach na papierze z logo. Super, jestem gadżeciarą więc dużą uwagę zwracam na tego typu szczegóły.
Sama kanapka bardzo mi smakowała, ciepła dobrze wysmażone mięsko, sos. Stopień najedzenia idealny bo nie objadłam się ale tez nie czułam się głodna przez długi czas.
Naprawdę mogę gorąco polecić.
Co do frytek to jako tako szału nie było, frytki jak frytki, grube trochę chłodne ale możemy to wybaczyć. :)

Ogólnie moja ocena miejsca 9/10.

Wszystkich odwiedzających Monciak w Sopot bądź inne miejsca gdzie ów lokal się znajduje zachęcam do odwiedzenia Bobby Burgera bo naprawdę warto. 
 
 
adres: 81-767 Sopot, Bohaterów Monte Cassino 49  
  telefon: 515-117-291  
 facebook 


  



You May Also Like

0 komentarze

https://www.instagram.com/cookbookbyfaye/