Truskawkowy dżemik + śniadaniowe gofry

by - 12:12

Nigdy nie robiłam przetworów bo tymi sprawami zajmuje się moja babcia która sukcesywnie mnie nimi zaopatruje :) 
Ale że otrzymałam paczkę od Dr Oetker z potrzebnymi do tego produktami postanowiłam że zrobię swój pierwszy dżem. Truskawki miałam zamrożone więc nadały się do tego idealnie. Wyszedł całkiem nieźle. Moje dziecię zjadło ze smakiem co mnie ucieszyło bo wszelakie dżemy omijała z daleka a szczególnie z truskawkami :)

Przy okazji przedstawiam moją wersję śniadaniową. Gotowe gofry z bitą śmietaną posypane posypkami z dodatkiem prymulek Dr Oetker.

 POTRZEBUJEMY:

- 1 kg truskawek
- 1 opak. Żelfixu 2:1 Dr. Oetkera
- 350 g cukru

 Truskawki rozdrobniłam i wrzuciłam do garnka, dodałam żelfix 2:1 i wymieszałam, zagotowałam ciągle mieszając potem dodałam cukier dalej mieszając. 
Po ok 3 min odstawiłam z pieca i dalej mieszałam aż piana zniknęła. 
Przełożyłam do słoików, dokręciłam i postawiłam do góry dnem na jakiś czas. :)

 #dr oetker 


You May Also Like

0 komentarze

https://www.instagram.com/cookbookbyfaye/