Zielony Szejk

by - 09:23


Witam, długo mnie tu nie było ale mam nadzieje że mimo to zaglądaliście tu od czasu do czasu :)
Moja nieobecność spowodowana była dużymi życiowymi zmianami - ciąża, przeprowadzka do innego miasta, poród, budowa i remont. Nie zdawałam sobie jednak sprawy z tego że trochę czasu zajmie mi ogarnięcie się w tym wszystkim. Człowiek myśli drugie dziecko, co to jest, przecież wiem już wszystko i mimo że dziecię drugie jest niesamowicie grzeczne to zorganizowanie się w rzeczywistości nie do końca było takie łatwe. Niemowlak plus trzecioklasistka w nowej szkole było nie lada wyzwaniem, ale dałam radę i wracam już do Was mam nadzieję regularnie. 

Zielony szejk to propozycja dla wszystkich tych którzy lubią być fit i dla tych którzy chcą popróbować nowości.

Potrzebujemy:
  • 100g liści świeżego szpinaku
  • 2 banany
  • 1 jabłko
  • 3 kiwi
  • 1 szklanka mleka lub jeśli chcecie mieć gęste to jogurt lub kefir
Owoce myjemy i obieramy, kroimy na kawałki, wrzucamy owoce i szpinak do dzbanka z blenderem, dolewamy mleka i blendujemy na gładki napój. Przelewamy do szklanek i cieszymy się zdrową bombą witamin.

Uwaga: nie musimy słodzić ponieważ owoce są już naturalnym cukrem.


You May Also Like

1 komentarze

  1. Aż mi ślinka pociekła na ten widok. Ale mi się zachciało takiego szejka :)

    OdpowiedzUsuń

https://www.instagram.com/cookbookbyfaye/