Makaron pełnoziarnisty z indykiem w sosie pomidorowym

by - 06:37

Dawno mnie tu nie było, ale musicie mi wybaczyć. Budowa i wykończenie domu zajmuje niemiłosiernie dużo czasu tak więc nawet nie mam chwili żeby coś dla Was ugotować ciekawego :) ale myślę że po nowym roku wrócę do Was z wpisami na bieżąco ;)
Wczoraj przeglądając Instagram natknęłam się na profil @zdrowywidelec. 
I zainspirowałam się jednym daniem, a myślę że wypróbuje ich więcej bo wyglądają smakowicie i  przede wszystkim zdrowo.

Co potrzebujemy: 
- makaron pełnoziarnisty
- sznycle z indyka
- 2 puszki całych pomidorów
- kostka mrożonego szpinaku ewentualnie świeży szpinak baby 
- zioła prowansalskie
- bazylia
-sól i pieprz
- 3 ząbki czosnku 

Makaron gotujemy ok 8 min (będzie al dente - taki lubię najbardziej), indyka w kostkę, posypujemy przyprawa do indyka dla smaku, podsmażamy. 
Sos: pomidory blendujemy łącznie z czosnkiem, przyprawami i szpinakiem, nie gotujemy. 
Gdy makaron będzie gotowy przekładamy na talerz, dodajemy mięso i polewamy sosem. 
I voila, smacznego a Tobie Widelcu dziękuje za pyszną inspiracje ;) 
Pozdrawiam CookBookBy Faye




You May Also Like

0 komentarze

https://www.instagram.com/cookbookbyfaye/