Lunch Time czyli szybki obiadek do pracy

by - 12:54

Lunch Time w pracy czyli Risotto z kurczakiem i warzywami - Kamis.
Jako że mam możliwość w pracy podgrzania sobie jedzenia, postanowiłam dziś upichcić Risotto które miałam w ostatniej paczce od Kamis. 
Zmodyfikowałam sobie trochę dodatki bo na opakowaniu była papryka i por a ja zastąpiłam je marchewką i czosnkiem. Danie jest smaczne i pożywne, w sam raz na szybki obiadek w pracy. Gorąco polecam Fix Risotto z Kamisa!

SKŁADNIKI: 

- 2 piersi z kurczaka
- 200 g ryżu
- 2 małe marchewki
- 2 cebule
- 2 ząbki czosnku
- 3 łyżki oleju
- Fix Risotto 
z kurczakiem i warzywami Kamis


Mięso kroimy w kostkę i podsmażamy na patelni na 3 łyżkach oleju przez ok. 5 minut.
Dodajemy cebulę i pokrojoną w plasterki marchewką oraz rozdrobniony czosnek i smażymy ok. 4 minuty. Następnie dodajemy 200 g surowego ryżu i smażymy kolejne 5 minut. Całość przekładamy do garnka.
Zawartość torebki Fix  mieszamy z 800 ml zimnej wody i wlewamy do garnka. Dusimy pod przykryciem na małym ogniu przez 40 minut.

Lunch gotowy, smacznego!











You May Also Like

0 komentarze

https://www.instagram.com/cookbookbyfaye/