CookBookByFaye zwiedza, smakuje, recenzuje! odc. 1 - Restauracja Polakowski na Krakowskim Kazimierzu.

by - 10:48

Już od jakiegoś czasu myślałam o wprowadzeniu nowego wątku na moim blogu, który dotyczyłby różnego rodzaju knajpek, restauracji lokali gastronomicznych z ciekawym jedzonkiem, które odwiedziłam, posmakowałam i oczywiście Wam zrecenzowałam :) 

Pierwszym z nich będzie Restauracja Polakowski na Krakowskim Kazimierzu gdzie często jemy odwiedzając tę urokliwą dzielnice Krakowa. 

Tym razem wybrałam szaszłyk poliński z nutą orientu, ryż i buraczki zasmażane


Jak podane:
Na talerzu szaszłyk i ryż, w osobnej miseczce buraczki na ciepło.
 (3/5)

Jak wygląda:
Ryż był trochę suchy a szaszłyk dość mocno z grillowany i lekko gumiasty, buraczki tarte
   (3/5)

Jak smakuje:
Co do szaszłyka, to czuć było orient i był dobry, dałabym mu 4, co do buraczków na ciepło - pyszne i  mocna 5, bardzo mi smakowały. Moja mama zamówiła kotleta z kurczaka i zasmażaną kapuste. Kotlet bardzo dobry ale kapusta - REWELACJA! mocna 5+.
 (szaszłyk) (4/5)
 (buraczki, kotlet i kapusta zasmażana) (5/5)

Kwestia najedzenia się:
Pojadłam, ale się nie przejadłam więc idealnie. 
 (3/5)

Wnętrza, klimat i obsługa: 
Klimat jest niesamowity bo zarówno wnętrze jak i muzyka nawiązuje do lat '20. Na wysokich półkach stoi pełno słoi z przetworami, panie obsługujące mają sympatyczne kapelusze. 
 (5/5)

Jak cenowo:
Ceny bardzo przystępne, granica miedzy 2zł - 15zł.
 (5/5)


Gorąco polecam wszystkim odwiedzających Krakowski Kazimierz do spróbowania potraw u Polakowskiego. 

*Restauracje Polakowski*

Kraków, ul. Miodowa 39; 



Znajdziecie ją również na: 

Pl. Wszystkich Świętych 10; Al. Pokoju 67 (C.H. M1);

Ul. Mogilska 35; Galeria Bronowice I piętro
https://www.facebook.com/RestauracjePolakowski?fref=ts
www.polakowski.com.pl





You May Also Like

2 komentarze

  1. Wygląda pysznie ! Nic innego tylko wybrać się do krakowa :D

    Zapraszam do mnie na gwiazdkową akcję blogerską :)
    http://testacja.blogspot.com/2014/11/ho-ho-ho-gwiazdka-blogerska-z-testacja.html

    OdpowiedzUsuń
  2. o widzisz nigdy tam nie bylam - dobry pomysl te recenzje ;-)

    OdpowiedzUsuń

https://www.instagram.com/cookbookbyfaye/