Spaghetti prosto z Włoch - wg przepisu mojego Taty

by - 11:31

Włochy słoneczne, piękne i pełne zapachów. Sosu nauczył mnie gotować Tato, który jest mistrzem włoskiego spaghetti. Mam nadzieję że i Wam będzie smakować, szybki i nie drogi przepis na smaczny włoski obiad. 


SKŁADNIKI: 
- paczka makaronu
- 1 kg mięsa wieprzowo-wołowego
- 2 puszki pomidorów
- olej (ja użyłam z czosnkiem)
- 1 papryka czerwona
- 1 torebka papryki słodkiej
- bazylia, oregano
- sól, pieprz ziołowy
- 2 cebule
- 2 kostki rosołowe
- 3 ząbki czosnku
- żółty ser do posypania na koniec




Cebule i paprykę kroimy w kostkę i smażymy na 2 łyżkach oleju aż się zarumienią, dodajemy czosnek. 


Gdy cebula i papryka będą już rumiane, dodajemy mięso i smażymy, mieszamy co chwilę (ok. 20-25 min, im dłużej podsmażamy mięso tym lepsze jest w smaku)





po podsmażeniu mięsa dolewamy bulion (bulionu dodajemy w zależności od tego jaką konsystencje chcemy uzyskać, jeśli lubicie gęsty wtedy pomijamy bulion)




dodajemy całą paczkę papryki słodkiej, odrobinę soli i pieprzu


dodajemy bulion (ja używam 2 kostek i wlewam około 200 ml, ale jeśli lubicie gesty bulion możecie ominąć)



na koniec dodajemy pomidory z puszki które wcześniej mieszamy blenderem i gotujemy ok 40 min, w między czasie gotujemy makaron







bon appetit!!!

You May Also Like

1 komentarze

https://www.instagram.com/cookbookbyfaye/