Pasta di pomodoro

by - 14:19

Włoskie smaki przeplatają się dość często w mojej kuchni a to za sprawą mojego Taty który zaraził mnie klimatem Włoch nie tylko kuchennym ale również  zainteresowanie krajem. Często śmiejemy się że jesteśmy taką la una grande sycylijska rodzina. 
 Tak mi się marzy pojechać tam i poczuć to wszystko na własnej skórze. Podobno marzenia się spełniają więc być może...
No cóż nie da się ukryć że jestem zapalonym smakoszem makaronów wszelkiej maści. 
Taki mój szybki pomysł na małe Włochy na talerzu.


POTRZEBUJEMY:

- makaron tagliatelle
- pomidory w puszce Del Monte (użyłam tych z paczki od Develey)
- bazylia
- oregano
- pieprz kolorowy Kamis
- sól z ziołami prowansalskimi Kamis
- czosnek

Makaron gotujemy ok 9 min na al dente, w miedzy czasie blenderem miksujemy pomidory i wlewamy do garnka, gotujemy, dodajemy przyprawy i gdy makaron będzie gotowy wrzucamy do sosu i jeszcze chwile razem mieszamy aby sos pięknie nam się "przykleił" do makaronu.
Bon apetit!




You May Also Like

0 komentarze

https://www.instagram.com/cookbookbyfaye/